آشنایی با فلفل دلمه گلخانه ای

معرفی بهترین راه کارهای کشاورزی و کاشت بذر

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

فلفل دلمه ای قرمز، زرد و نارنجی – این سبزیجات همه کاره سه تا چهار لوب، غذای مورد علاقه همه است. از فلفل دلمه‌ای کبابی و پر شده لذت می‌بریم! یک گزینه غذای خوشمزه، سرخ شده و در سوپ یا سس.

 این سبزی فوق العاده منبع عالی ویتامین A، ویتامین C، پتاسیم، فیبر، فولات، آهن است و کالری کمی دارد.

 آنها محصولات فصل گرم هستند. فلفل دلمه ای شیرین است، بر خلاف برادران تندشان، حاوی ماده شیمیایی کپسایسین/لیپوفیل نیست که در تماس با غشای مخاطی احساس سوزش شدیدی ایجاد می کند. بنابراین طعم فلفل دلمه ای شیرین است. مطمئنم فلفل دلمه ای را دیده اید که در مزارع می روید. ولی!

 فلفل دلمه ای گلخانه شما را دوست دارد! البته می توانید به راحتی فلفل دلمه ای را در داخل گلخانه خود پرورش دهید. در این راهنمای فلفل دلمه ای گلخانه ای، ما شما را در مورد نحوه کاشت، رشد و برداشت فلفل دلمه ای در گلخانه راهنمایی می کنیم. قبل از پرداختن به جزئیات، فرض می کنیم که شما قبلاً گلخانه دارید. اگر صاحب گلخانه نیستید، ما یک مقاله مفصل و آسان در مورد «نحوه ساخت گلخانه» داریم که به شما کمک می کند گلخانه خود را بسازید.

 


 

انواع دوخت و کوک‌های گلدوزی

در این بخش، انواع دوخت‌هایی که برای گلدوزی لازم دارید، آموزش داده شده است:

1. دوخت گره فرانسوی

گره فرانسوی دوخت تزئینی جالبی است که برای پرکردن درون طرح‌ها، مانند گل‌ها، استفاده می‌شود. اندازۀ این گره‌ها را بنا به دلخواه می‌توانید کوچک یا بزرگ به‌ کار برید. برای برخی از گره‌ها می‌توانید از نخ‌های شش‌رشته‌ای و برای برخی دیگر از نخ‌هایی که رشته‌های کمتری دارند، استفاده کنید. آموزش صفر تا صد زبان فرانسه

برای انجام‌دادن این دوخت، سر سوزن را از زیر پارچه بیرون آورید و به دور آن، چند بار نخ بپیچید. سپس نوک انگشتتان را روی نخ‌های پیچیده‌شده قرار دهید و سوزن را کاملا بیرون آورید و آن را در جایی نزدیک به نقطهٔ شروع، به‌طرف دیگر پارچه فروکنید. هرقدر نخ ضخیم‌تر و تعداد دورهای پیچیده‌شدۀ آن بیشتر باشد، گره فرانسوی‌تان هم بزرگ‌تر می‌شود.فواید و مضرات گل گاوزبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.